آموزش فروش و بازاریابی

برندسازی ترکیبی (کوبرندیک)

تجربه بازاریابی و فروشی خاص از گروه تجاری تینوس

بعضی از کسب و کارها به دلیل تحریم یا وارد نشدن یک جنس به کشور مجبور میشوند کسب و کار خود را جمع کنند یا تعداد شعبه های خود را کم کنندبه عنوان مثال یک روسری فروش با وارد نشدن روسری از چین و شرایط خاص فروش تولید کننده های ایرانی مجبور به جمع کردن کسب و کار خود میشود.
ایشون میتواند با اضافه کردن جنس دیگری در مغازه خود ،وقتی یک مشتری وارد مغازه میشود میتواند همزمان دوتا از نیاز هایش رو برطرف کند ،مثلا هم از ایشون شال خرید کند هم مانتو.
اینطور هم کسب و کارش و نگه داشته و مانع رکودش شده و هم توانسته شغل خود را ترکیب کند .
ما دونوع ترکیب داریم
۱.ترکیب با ربط
۲.ترکیب بی ربط

کوبرندیک (Co-branding)
مثلا کارخانه ای تولید پودر لباسشویی میکند اما پول کافی برای تبلیغات و بیلبورد زدن ندارد،این مجموعه میرود و با شرکتی که ماشین لباسشویی تولید میکند صحبت میکند که تبلیغات مشترک بدهندو در تبلیغ عکس یک ماشین لباسشویی است که روی آن پودر لباسشویی شرکت خودش است و خیلی راحت هر دو شرکت تبلیغ شده است.
به این نوع ترکیب ،ترکیب با ربط میگوییم .
اگر شما روغن اتومبیل میفروشید یا اتومبیل میفروشید چطور میتوانید خود را به بازار ارائه دهید؟
در یک فروشگاه لباس فروشی ،فروشنده برای جبران هزینه هایش قسمتی از فروشگاه را اختصاص داده بود به کسی که در اونجا لوازم و تجهیزات موبایل ارائه میکرد و بسیار هم سرش شلوغ بود.
اگر از قبل کسی به ایشون پیشنهاد میداد که در فروشگاهش میخواهد تجهیزات موبایل بفروشد همه به آن میخندیدند اما امروز ثابت کرد ترکیبات بی ربط هم میشود موفق بود.
از امروز فکر کنید که در کنار کسب و کار خود چه محصول دیگری میتوانید اضافه کنید که کمک هزینه شما باشد.
گروه تجاری تینوس با واسطه، ایده پردازی و تجربه‌ای که در حوزه انواع همکاری های ترکیبی که دارد، آماده هر گونه قرارداد و ارتباط دادن بیت شما کسب و کارهاست.

مزایای برندسازی مشارکتی (Co-Branding)

 

برندسازی مشارکتی Co-Branding

 

افزایش پایگاه مشتری از جمله مشتریانی که قبلا به اطلاعات جمعیتی دسترسی پیدا نکرده بودند.

افزایش فروش محصولات یا خدمات شما

ایجاد محصولات با کیفیت بهتر

ایجاد درآمد با حق امتیاز

افزایش مشتریان وفادار

بالا بردن شناخت برند

افزایش اعتبار و احترام زمانی که با شریک یا پروژه مناسب هماهنگی ایجاد شود.

تقسیم هزینه های مالی برای قسکت های مختلف مارکتینگ، توسعه فناوری و رویدادهای تبلیغاتی

درآمد حاصل از فناوری تولید شده مشترک

تقسیم ریسک بین شرکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.