بازاریابی تینوس

بازاریابی انواع جراحی زیبایی در شیراز

بازاریابی انواع خدمات جراحی زیبایی در شیراز

بازاریابی انواع خدمات جراحی زیبایی چیست و چگونه انجام می شود؟ گروه تجاری تینوس در چه زمینه ای فعالیت می کند؟ شیوه بازاریابی جراحی های زیبایی در شیراز و جنوب کشور چگونه است؟ با پیشرفت های علم پزشکی و دستیابی به روش های جدید جراحی، معیارهای زیبایی تغییر پیدا کرد. به طوری که زنان و مردان زیادی در سراسر جهان تصمیم به جراحی زیبایی گرفتند و پزشکان متعددی نیز فعالیت در این زمینه را آغاز کردند. امروزه با هدف افزایش زیبایی، انواع خدمات جراحی زیبایی در سراسر جهان افزایش یافته است. به نحوی که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این در حالی است که کشور ما در این زمینه رکوردار می باشد و در شمار سه کشور موفق و پرطرفدار آسیا قرار گرفته است. در حال حاضر این امکان برای جراحان زیبایی فراهم شده است که با هدف پیشرفت و بهبود خدمات زیبایی، با برخی از گروه های تجاری همکاری نمایند. بر این اساس می توان به گروه تجاری تینوس اشاره نمود که با هدف جذب پزشکان و بازاریابی جراحی های زیبایی در شیراز و جنوب کشور فعالیت می نماید. در ادامه جراحی زیبایی در ایران را به طور مفصل بررسی می نماییم. سپس نحوه فعالیت گروه تینوس را شرح می دهیم. 

 

اهمیت بازاریابی انواع خدمات جراحی زیبایی

 انواع خدمات جراحی زیبایی در ایران به بخش های مختلفی تقسیم بندی می شود که بر اساس اهداف و روش انجام آنها، زیر شاخه های متفاوتی نیز خواهد داشت. برخی از این عمل ها طرفداران زیادی دارند و در جهت افزایش زیبایی یا جوانسازی انجام می شوند. با این وجود برخی از بیماران نیز برای رفع ایرادات چهره و نواقص آن به پزشکان مراجعه می نمایند. این در حالی است که جستجوی پزشک متخصص یا آشنا شدن زیباجو با خدمات یک پزشک ممکن است هفته ها یا شاید ماه ها طول بکشد. اهمیت گروه های تجاری و بازاریابی در این بخش به خوبی مشخص خواهد شد. گروه های تجاری بزرگی که در زمینه توریست درمانی فعالیت می کنند، به آسانی می توانند به عنوان یک واسطه قابل اعتماد عمل کنند و پل ارتباطی مستحکمی بین بیمار و پزشک شوند.

معرفی انواع خدمات جراحی زیبایی

در دوران جوانی توجه به سلامتی پوست اهمیت زیادی دارد. با این وجود در ابتدای جوانی انواع خدمات جراحی زیبایی طرفداران زیادی ندارند. با گذشت زمان، چین و چروک های بسیاری بر روی صورت نمایان می شود. بنابراین بیشتر افراد در این دوره تلاش می کنند تا زیبایی دوران جوانی خود را دوباره به دست آورند. بر این اساس امروزه خدمات زیبایی زیادی در ایران مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام از آنها مزیت های خاص خود را خواهند داشت.

علاوه بر این بازاریابی انواع خدمات جراحی زیبایی در این حوزه نیز بیشتر شده است. بر این اساس برای اخذ قرارداد با یک گروه تجاری مورد اعتماد، نیازی به نگرانی نخواهد بود. چرا که نوع خدمات پزشک یا شیوه ارائه خدمات، تفاوتی در نحوه بازاریابی ایجاد نخواهد کرد. با این وجود می توان به خدمات مهمی اشاره کرد که امروزه در اولویت بیماران یا زیباجویان قرار گرفته است.

مهمترین جراحی ها و خدمات مورد انتظار بیماران

مهمترین جراحی ها و خدمات مورد انتظار بیماران عبارتند از:

جراحی چشم

چشم انسان نقش قابل توجهی را در زیبایی چهره ایفا می نماید. بر این اساس در کشورهای مختلف معیارهای زیبایی بر اساس فاکتورهای متفاوتی تعیین می شود که کوچک بودن، بزرگ بودن و پهن یا افتاده بودن پلک، از مهمترین معیارهای زیبایی محسوب می شوند. بنابراین اعمال جراحی زیادی مانند شکافتن گوشه چشم یا کانتوپلاستی، شکافتن گوشه خارجی چشم یا اپیکانتوپلاستی و عمل رفع افتادگی پلک یا پتوز، اصلی ترین اعمال جراحی هستند که در ایران انجام می شوند.

جراحی فک و دهان

به هر میزان که فک یک شخص زیباتر باشد، صورت باریک تر و خوش فرم تر به نظر می رسد. این در حالی است که زیبا سازی فک در دو بخش متفاوت و به سلیقه بیمار انجام می شود. در شیوه نخست با تزریق بوتاکس و ژل می توان برخی از تغییرات لازم را اعمال نمود. با این وجود در روش جراحی، جراح بخشی از استخوان چانه را برداشته و صورت بیمار را به شکل دلخواه او تغییر می دهد.

جراحی بینی

یکی از پرطرفدارترین خدمات زیبایی، جراحی بینی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. تمام ایرادات بینی با استفاده از جراحی باز یا بسته برطرف خواهد شد. این در حالی است که با پیشرفت عملکرد جراحان ایران، تعداد قابل توجهی از توریست ها نیز، برای جراحی زیبایی ایران را انتخاب می نمایند.

جراحی زیبایی بدن

در این جراحی با استفاده از لیپوساکشن یا لیفت، پوست اضافی بدن برداشته می شود. چرا که در صورت کاهش وزن سریع بخش قابل توجهی از پوست بدن شل خواهد شد که با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا برطرف می شود. به علاوه انجام لیپوماتیک نیز در این دسته قرار می گیرد.

گونه گذاری صورت

با استفاده از ژل، پروتز و… گونه گذاری بر روی صورت انجام می شود. با این تفاسیر چهره زیباتر شده و چاق تر به نظر می رسد. علاوه بر این فرم صورت نیز به میزان قابل توجهی تغییر خواهد کرد.

با تمام این تفاسیر می توان گفت که برای بازاریابی انواع خدمات جراحی زیبایی و معرفی پزشکان برتر در این حوزه می توان روی گروه تجاری تینوس حساب باز کرد که در ادامه خدمات و نحوه فعالیت آن را بررسی خواهیم کرد.

معرفی گروه تجاری تینوس

گروه تجاری تینوس یکی از بزرگترین گروه های تجاری می باشد که در حوزه توریست درمانی در شیراز در استان فارس فعالیت می نماید. با این تفاسیر پزشکان و متخصصان جراحی زیبایی می توانند با اخذ قرارداد و همکاری با گروه تجاری تینوس، فعالیت خود را به صورت هدفمند تری انجام دهند. این شیوه بازاریابی می تواند به جذب بیماران از حوزه خلیج فارس و کشورهای همسایه کمک کند. به علاوه این شیوه به شناخته تر شدن جراحان زیبایی نیز کمک شایانی می نماید.

گروه تجاری تینوس تلاش کرده است تا از بهترین و تاثیرگذارترین شیوه بازاریابی جراحی های زیبایی در شیراز و جنوب کشور استفاده کند و گام مهمی در جهت کمک به بیماران و بهبود فعالیت پزشکان بردارد. با این تفاسیر شما عزیزان می توانید برای بهره مندی از تمام خدمات بازاریابی گروه تینوس، نسبت به اخذ قرارداد و شروع همکاری اقدامات لازم را انجام دهید. بنابراین می توانید در کوتاهترین زمان ممکن شاهد جذب بیماران زیادی از کشور ترکیه یا کشور های عربی باشید. با این تفاسیر بازاریابی انواع خدمات جراحی زیبایی به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد و با گذشت مدت زمان کوتاهی مراجعه به مطب پزشک افزایش پیدا می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *