بازاریابی, بازاریابی پزشکی, بازاریابی تینوس

افزایش شبکه مشتری در کلینیک های زیبایی شیراز

خدمات زیبایی در شیراز بسیار جا افتاده و با فرهنگ این مردم گره خورده است. شبکه فروش، از موثر ترین روش‌های بازاریابی و جذب مشتری است که گروه تجاری تینوس برای اولین بار اقدام به شبکه فروش در راستای جذب کیس زیبایی_درمانی در شیراز و جنوب کشور کرده است. شبکه فروش بصورت آنلاین و آفلاین آنجام میشود
اعتماد مراجعه کنندگان به نظرات کیس های زیبایی، باعث فراگیر شدن این روش‌ بازاریابی شد، که ابتدا در کسب‌وکارهای نوپا و کوچک آزمون و خطا شد و پس از تجربه ای بهتر به مرور زمان گسترش دادیم. تحقیقات نشان میدهد وقتی محصول یا خدماتی بصورت مشاوره و یا از سوی دیگرانی که استفاده کرده اند معرفی می شوند بیش از چهار برابر تاثیر دارد. هدف از این نوع شبکه مشتری برای جذب مشتری برای مطب ها و کلینیک های زیبایی در شیراز و جنوب کشور است.
بهترین راه موثر در حفظ ارتباط با بیماران یا مراجعه کنندگان فعلی و جذب کیس جدید زیبایی در شیراز، قطعا شبکه فروش است. همان‌طور که از ااصطلاح شبکه‌سازی مشخص است وقتی که ما روابط و پیگیری را با بیمارانمان حفظ کنیم در واقع می‌توانیم از شبکه ارتباطی آنها نیز استفاده کنیم. مراجعه کنندگان زیبایی در شیراز در کلینیک خود را افزایش دهیم. کیس های مراجعه کننده در کلینیک زیبایی ما در شیراز بهترین نمونه از خدمات است که با واسطه شبکه فروش معرفی شوند .
اگر یک متخصص و یا یکی از پرسنل کلینیک یا مرکز زیبایی به بیمار خود بگوید که با تجربه و ماهر است است، تاثیر آن بر نظر کیس مراجعه کننده زیبایی بسیار کم است. ولی اگر یکی از دوستان یا کسی که قبلا به این کلینیک زیبایی در شیراز مراجعه کرده باشد، و از توانایی های این مراکز زیبایی به شما بگوید تاثیر گذار تر از روش معرفی قبلی است.


هر پزشک نیاز دارد با گروهی از پزشکان و افرادی که می‌توانند بیماران را به او ارجاع دهند، شبکه‌سازی کند و ارتباط متقابل داشته باشد.

وقتی گروهی از پزشکان با یکدیگر تشکیل شبکه جذب بیمار می‌دهند، به این معنا نیست که به یکدیگر وابسته هستند! بلکه هریک از آن‌ها مستقل است، موفقیت فردی دارد، بیماران وفادار دارد، پرسنل و دستیاران مجرب دارد و تبلیغات مستقل در حوزه خود انجام می‌دهد. اما ارتباط متقابلی با دیگر افراد موفق و متبحر ایجاد کرده است که رشد و موفقیت گروهی را به همراه دارد و هریک از پزشکان این شبکه به رشد پزشکان دیگر کمک می‌کند.
بعنوان مثال پزشکان پوست و زیبایی در شیراز با جراحان زیبایی همکاری دارند

افزایش مشتری کلینیک های زیبایی در شیراز:

خدمات زیبایی در شیراز مانند پوشاک و لوازم زینتی به یک اصل تبدیل شده و بین مردم بخصوص بانوان هم بیار جا افتاده شده. بهترین متخصصان کشور برای کلینیک زیایی با مرکز درمانی این شهر را انتخاب میکنند و به همین دلیل زیبایی در شیراز رقابت بالایی دارد. به همین دلیل نیاز به تبلیغات زیادی دارن که شبکه فروش خدمات پزشکان کمک زیادی به مجموعه مراکز زیبایی میکند.

افزایش مشتری خدمات زیبایی با توریسم درمانی:
کشور های حوزه خلیج فارس برای در مان به خصوص زیبایی سفر های زیادی به شیراز دارند. این مسافران درمانی و زیبایی به شیراز اگر به درستی ساماندهی شود میتوان بعنوان شبکه افزایش بیمار برای متخصصان زیبایی در شیراز تبدیل کرد. خوشبختانه گروه تجاری تینوس در سال های اخیر این زیر ساخت را فراهم کرده است.
این بیماران وقتی برای درمان چشم، قلب و کلیه سفر درمانی دارند معمولا خدمات زیبایی را به آنان پیشنهاد میدهیم چون در کشور خودشان مانند خدمات زیبایی شیراز را پیدا نمی کنند.

وفاداری مشتریان خدمات زیبایی در شیراز:

با توجه به این که خدمات زیبایی نیاز به تمدید دارد، مشتریان بصورت مداوم به مطب یا کلینیک مراجعه میکنند. کیفیت خوب در این مراکز زیبایی در شیراز به تنهایی میتواند مراجعه کنندگان جدیدی را از سوی مشتریان ثابت خود بوجود آورند. کیفیت یکی از مهمترین فاکتورهای شبکه افزایش بیمار برای پزشکان می باشد. فارغ از هر گونه تبلیغات فقط با کیفیت بالا میتوانند بهترین پزشک یا کلینیک زیبایی در شیراز را یدک بکشنید.

تخفیفات دوره ای خدمات زیبایی در شیراز:
تخفیف برای مشتریانی که بار اول به کلینیک زیبایی شما میان بصورت درصدی یا مبلغی یکی از بهترین راه های افزایش مشتریان کلینیک در شیراز است. ورود اولیه کیس های زیبایی باید جذابیت هایی در تبلیغات شما داشته باشد. تخفیف پلکانی برای مشتریان جدید آنان را به مشتری ثابت تبدیل میکند.
هدیه یا اشنانتیون برای مشتریان ثابت کلینیک شما در شیراز باعث وفادار شدن آنان میشود و زنجیره شبکه مشتریان شما را مستحکم میکند.
تخفیفات دوره ای و مناسبتی ترفند های زیادی دارد که یکی از آیتم های افزایش سبکی فروش است.
برندینگ لوکس مراکز درمانی در شیراز:
خدمات لوکس در مراکز زیبایی در شیراز جزو سودآور ترین بیزینس هایی است که در سطح جنوب کشور قرار دارد. خدمات با کیفیت و یک کلینیک یا مطب زیبایی لوکس به حزب بیماران جدید میتواند کمک بزرگی کنید. این موضوع به همراه چند ترفند ساده تبلیغاتی دیگر کلینیک یا مرکز زیبایی شما را جزء برند های معتبر منطقه میکند.
پس بنا بر این اصل مراکز زیبایی لوکس در شیراز، شبکه بیماران شما را افزایش می دهد.
پشتیبانی پس از خدمات مراکز زیبایی در شیراز:

یکی دیگر از راه های گسترده کردن شبکه افزایش مشتری و فروش خدمات، پشتیبانی پس از خدمات در کلینیک های زیبایی در شیراز است. با توجه به رقابت بالا و کیفیت خدمات، پیشتیبانی هم بسیار موثر است.
منظور از پشتیبانی کلینیک چیست؟ وقتی کیس های زیبایی در شیراز به کلینیک شما مراجعه و خدمات می گیرند، مراقبت های پس از خدمات زیبایی هم بسیار مهم هست که کیس مراجعه کننده نتیجه بر عکس نگیرد. مطمئنا فرد مراجعه کننده آشنایی کافی با مراقبت های بعدی ندارد. پیگیری و پشتیبانی کلینیک زیبایی پس از ارائه خدمات می‌تواند نهایت استفاده را ببرد و همین پشتیبانی باعث افزایش مشتری شما میشود.
همانطور که مشتریان CRM میشوند و پیگیر معرفی خدمات و تخفیف دوره ای خود هستید، باید پشتیبانی حرفه ای هم انجام شود.


افزایش مشتری و فروش
بازاریابی جوانسازی پوست در شیراز
بازاریابی هایفوتراپی در شیراز
بازاریابی تزریق بوتاکس به صورت در شیراز
بازاریابی تزریق ژل یا فیلر در شیراز
بازاریابی میکرودرم ابریژن در شیراز
بازاریابی میکرونیدلینگ در شیراز
بازاریابی لیزر درمانی در شیراز
بازاریابی جوانسازی نوری در شیراز
بازاریابی مزوتراپی در شیراز
بازاریابی پی آر پی در شیراز
بازاریابی کربوکسی تراپی در شیراز

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *