فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه آنلاین چیست

فروشگاه آنلاین همان فروشگاه حقیقی در سطح بازار است که صاحبان کسب و کار به منظور فروش بیشتر و معرفی محصولات خود در فرامنطقه ای است. برخی از فروشگاه های آنلاین بصورت فریلنسری و کسب و کار های کوچک و خانگی است و بعضا این فروشگاه ها فقط فروش خدمات مانند، آموزش، مشاوره، پکیج های خدماتی، فایل های pdf، فروش شارژ و بلیط و … که معمولا هدف صاحبان این کسب و کار، فروش در سطح کشور است.
فروشگاه آنلاین چکار میکند
ابتدا کاربر از طریق سایت فروشگاهی مربوطه محصولات یا خدمات خود را انتخاب میکند و در آخر وارد سبد خرید خود می‌شود وارد فرایند پرداخت میشود که معمولا در سایت های فروشگاه آنلاین مرسوم است که کاربران باید ثبت نام کنند و از طریق پیامک یا ایمیل احراز هویت شوند. این امر باعث میشود در مرحله ارسال کالا دقیق تر و منظم تر محصولات بدست مشتریان برسد. در آخرین مرحله پرداخت وجه است

معایب فروشگاه های آنلاین:
تاخیر ارسال محصولات فیزیکی
تا ملموس بودن در برخی از محصولات
نارضایتی پس از تحویل
چگونه میتوان فروشگاه آنلاین را فراهم کرد:
گروه تجاری تینوس به شما کمک میکند که با توجه به توان مالی که دارید بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد که شما بتوانید وبسایت خود را از نظر امنیت، سرعت، سئو، گرافیک و … برسی کنید و همچنین برای سایر خدمات مانند: پشتیبانی، دیجیتال مارکتینگ، مدیریت ارتباط با مشتریان، کارشناسی بازخورد مشتریان، جست و جوی بازار هدف، آموزش فروش، بازاریابی محتوا، کنترل هزینه، وایرال مارکتینگ، و سایر مشاوره ها با صاحبان کسب و کار همکاری میکند.

نکات مهم در فروشگاه آنلاین:

درگاه پرداخت معتبر
نماد های مرتبط با فروشگاه
پشتیبانی مستمر برای مشتریان
دسته بندی مناسب محصولات
استفاده از عکس های با کیفیت محصولات
استفاده از ویدئو برای پرزنت
جست و جوی مناسب در سایت
پشتیبانی آنلاین
آشنایی با مشتریان هدف و بازار

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *